- Книги
- Аудиокниги
- Списки
- Жанры
- Cаморазвитие / личностный рост
- Зарубежная психология
- Попаданцы
- Боевая фантастика
- Современные детективы
- Любовное фэнтези
- Зарубежные детективы
- Современные любовные романы
- Боевое фэнтези
- Триллеры
- Современная русская литература
- Зарубежная деловая литература
- Космическая фантастика
- Современная зарубежная литература
- Все жанры
- Серии
Управление маркетингом
20.01.2020
200 методов маркетинга для пицца-сетей и отдельных пиццерий
Мы продолжим говорить об инструментах маркетинга (200 методов). Протестирована их успешная эффективность, они работают в пицца-бизнесе, принося больше покупателей и больше продаж. Главной задачей пицц... Подробнее000
ОтложитьЧитал
16.12.2019
Если вы считаете, что digital-маркетинг – это гораздо больше, чем «создание и раскрутка сайта», то эта аудиокнига для вас.С помощью нее вы сможете узнать о стратегическом планировании и принятии бизне... Подробнее000
ОтложитьСлушал
02.11.2021
Курсов, дающих представление о применении классических положений и современного ТРИЗ в маркетинге и бизнесе, почти нет. Этот недостаток мы и пытаемся восполнить. В материалах курса обобщены данные по ... Подробнее000
ОтложитьЧитал
05.12.2019
Если вы считаете, что digital-маркетинг – это гораздо больше, чем «создание и раскрутка сайта», то эта книга для вас. С помощью нее вы сможете узнать о стратегическом планировании и принятии бизнес-ре... Подробнее200
ОтложитьЧитал
26.11.2019
Машинное обучение для бизнеса и маркетинга
Наука о данных становится неотъемлемой частью любой маркетинговой деятельности, и эта книга является живым портретом цифровых преобразований в маркетинге. Анализ данных и интеллектуальные алгоритмы по... Подробнее000
ОтложитьЧитал
02.10.2019
Harvard Business Review – главный деловой журнал в мире. Представляем новый выпуск серии «HBR: 10 лучших статей», посвященный управлению изменениями.Если ваша компания переживает серьезные перемены ил... Подробнее000
ОтложитьСлушал
05.09.2019
Технологии нейромаркетинга в образовании
В монографии предложен мультидисциплинарный подход к маркетингу в образовании на основе нейроисследований и когнитивных наук.Рассмотрены особенности современного маркетинга в образовании, вопросы нейр... Подробнее000
ОтложитьЧитал
000
ОтложитьСлушал
15.08.2019
Системное целеполагание. Главный секрет
Изложены основы системного подхода к целеполаганию. Описаны плюсы и минусы системного целеполагания. Раскрыт главный секрет. Подробнее000
ОтложитьЧитал
20.08.2019
The Revenue Acceleration Rules
Turn data into revenue in the B2B marketing sphere The Revenue Acceleration Rules is a unique guide in the business-to-business space, providing a clear framework for more effective marketing in an ac... Подробнее000
ОтложитьЧитал
20.08.2019
Using the attributes from real managers and directors who have built successful brands, this book offers a practical program of «workouts» that analyze the fundamental reasons behind the success of br... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
Since it was first published more than twenty-five years ago, Asking Questions has become a classic guide for designing questionnaires¾the most widely used method for collecting information about peop... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
Develop and implement an effective content strategy tailored to your business’s needs Inbound Content is a step-by-step manual for attracting the right people, turning them into leads, and closing the... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
In a world of switched-off and disenchanted consumers, the time is right for a new approach to communicating with customers. Passion Branding is that approach. Centred on a passionate relationship bet... Подробнее000
ОтложитьЧитал
22.08.2019
Stretching the Brand offers practical and actionable advice on how to extend successful brands into new areas without losing sight of the value of the original brand itself. Examples of brand stretchi... Подробнее000
ОтложитьЧитал
20.08.2019
A breakthrough is a discontinuous change that makes new things possible and takes performance in a market to a new level. This book is about creating breakthroughs in large organizations where so much... Подробнее000
ОтложитьЧитал
20.08.2019
The twin forces of ideological change and the technology revolution make globalization the single most important issue facing executives today. But many companies who have developed a presence in the ... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
—Reed Holden, founder, Holden Advisors Corp., www.holdenadvisors.com coauthor, The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making, Third Edition «With Pricing on Purpose, Ron B... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
Agency Account Handling strives to distinguish between good account handling and great account handling. This book will help you understand the wider picture of client servicing, give you satisfied cu... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
Because of the Internet and globalization, the fast moving consumer goods market has been turned on its head and made more competitive than ever. This book synthesizes emerging marketing thinking in t... Подробнее000
ОтложитьЧитал
20.08.2019
This book explores the increasingly important topic of brand building within the one-to-one concept. It explains how to achieve what all marketers dream about a product or service customized for each ... Подробнее000
ОтложитьЧитал
20.08.2019
Customer Management Excellence
CRM today is much like BPR in the 1990s. It is the strategy of the 21st century. Everyone is jumping on the bandwagon, but few are doing it in a way that will reap long-term benefits. And while billio... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
Brian Smith and Paul Raspin demonstrate a thorough and pragmatic approach to creating and applying sound market insight. Using numerous practical examples, learning points and provocative takeaways, t... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
This book provides a clear practical introduction to shareholder value analysis for the marketing professional. It gives them the tools to develop the marketing strategies that will create the most va... Подробнее000
ОтложитьЧитал
26.08.2019
You've chosen this book. Which probably means you're a marketer, you've heard of scenarios and you want to know what they can do for you. Can they help with everyday marketing issues like brands, chan... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
The days of the image brands are over, and ‘new marketing’ has gone mainstream. The world’s biggest companies are pursuing a post-advertising strategy, moving away from advertising and investing in le... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
A unique expose of the Cadbury story, providing an unprecedented insight into the makings of an iconic brand. Cadbury's Puple Reign for the first time tells the in-depth story and definitive history o... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
Conversations with Marketing Masters
Conversations with Marketing Masters offers new insights by gathering the collected wisdom of the most influential marketing thinkers of our age, each of whom has given a structured interview. Coverin... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
Logos and No Gos ought to be mandatory reference material for all managers of branded products and services. It is a concise, easy read, jammed with crucial information on how to survive and thrive in... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
The Marketing Director's Role in Business Planning and Corporate Governance
Corporate governance is a hot topic, as is the need for marketing to operate at board level. But no-one has yet brought the two issues together. This book changes that. Gerald MichIaluk builds on the ... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
How to Make Brilliant Stuff That People Love ... and Make Big Money Out of It
This book describes a marketing and design approach called «total design,»which is about not only making but marketing and promoting a good or service both successfully and profitably. It offers an in... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
This book chronicles the dawn of the age of creativity in business, when new ideas and practices based on creativity will drastically change the way we do business. Starting with an overview of the ag... Подробнее000
ОтложитьЧитал
22.08.2019
Combine social media with traditional marketing techniques for breakthrough results! While social media is doing much to change the marketing landscape, it doesn't mean you have to take an either/or a... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
The Art and Science of Interpreting Market Research Evidence
The Art and Science of Interpreting Market Research Evidence offers a complete account of the way today's researchers interpret evidence and apply it to decision making. David Smith and Jonathan Fletc... Подробнее000
ОтложитьЧитал
21.08.2019
The Marketing of Technology Intensive Products and Services
This book provides the basic models and methods for the profitable use and marketing of advanced technology. It provides a guide to developing and administering marketing plans, conducting market rese... Подробнее000
ОтложитьЧитал
02.08.2019
Sales teams have the potential to do great work. Most sales teams do not devote enough energy to meeting dynamics and process awareness. The skills related to this are critical components of effective... Подробнее000
ОтложитьЧитал
26.06.2019
Эффективная библиотека. Как обустроить библиотеку и сделать её нужной людям
Предлагаемая вашему вниманию книга является своего рода практическим руководством по библиотечному маркетингу. Авторы её – И. Б. Михнова, первый в библиотечной сфере дипломированный маркетолог (1992 г... Подробнее000
ОтложитьЧитал
13.10.2020
Джон Моуат – эксперт по видеостратегии. С 2005 года он работает управляющим директором компании Hurricane Media. Hurricane – одно из ведущих видеомаркетинговых агенств Великобритании, создающее контен... Подробнее000
ОтложитьЧитал
23.05.2019
Умный бизнес: пострекламное перевооружение
Умный бизнес первым входит в пострекламный мир. Цифровой интеллект в новой эпохе станет посредником в коммуникациях между бизнесом и клиентами. Маркетинг знаний повысит семантический рейтинг. Сторифик... Подробнее910
ОтложитьЧитал